TomTom GO 720 without TMC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom GO 720 without TMC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Mirko 12-01-2009
Geschreven voor: TomTom GO 720 without TMC

Altijd fan geweest van de producten van TomTom en er daarom zelf ook een gekocht. Bij de installatie trad direct echter al een probleem op dat via de (zeer behulpzame, maar moeilijk bereikbare) helpdesk niet verholpen kon worden. Uiteindelijk mijn Go 720 ter reparatie opgestuurd naar TomTom. Nu werkt hij wel, maar ben ik om de haverklap alle stemmen kwijt. Alleen de computerstem blijft het doen. Het ondersteuningsprogramma TomTom Home werkt ook niet echt lekker en loopt vaak vast. De handsfree functionaliteit was voor mij een belangrijke reden om voor dit type te gaan. Deze werkt naar behoren, maar is geen hoogvlieger. Hoewel het voorgaande wellicht anders doet vermoeden ben ik verder erg tevreden over de TomTom en de uitgebreide mogelijkheden die hij biedt.

luud joosten 09-12-2008
Geschreven voor: TomTom GO 720 without TMC

ik heb nu 2,5 jaar een tomtom 710. Deze is gedurende de garantieperiode 3x stuk geweest. Na maanden wachten is hij gerepareerd maar ging dus telkens weer kapot, deed helemaal niets meer. Inmiddels is de garantietermijn verstreken en u raadt het al weer kapot. Nu is Tom Tom niet meer thuis en kan ik he aparaat dus in de container gooien. Ik ben zeer teleurgesteld in dit produkt en service ho maar

gvds 21-09-2008
Geschreven voor: TomTom GO 720 without TMC

Het toestel doet functioneel wat het moet doen. Een routebegeleiding van het ene punt naar het andere. Er zitten leuke gadgets is, zoals veel stemmen, goede computerlink etc...
Maar de slechte batterij en de povere onbetrouwbare TomTom support doen mijn achting voor dit toestel dalen.

Nils 14-06-2008
Geschreven voor: TomTom GO 720 without TMC

Ik heb de TT720 na een grondige studie aangeschaft en deze voldoet uitstekend. De handsfree funktie en het geluid daarvan valt ook reuze mee, zeker als je ook nog eens via de FM transmitter het telefoongeluitd over de boxen van je caraudio zet. Ik denk dat de omgevingsruis, wat wel genoemd wordt in de recensies, sterk afhankelijk is van de auto waar de TT in gebruikt wordt. Conclusie: meer mogelijkheden dan de XL (die iets goedkoper is) en iets minder mogelijkheden dan de 900 serie (die veel duurder is).

Red One 28-04-2008
Geschreven voor: TomTom GO 720 without TMC

Prima navi, maar je moet hem niet kopen voor de carkit die er in zit, het geluid is echt beroerd. En de mensen aan de andere kant verstaan je slecht.Veder werkt alles prima. 4 maanden in bezit.

Balen 16-04-2008
Geschreven voor: TomTom GO 720 without TMC

Functioneert als navigatiesysteem goed, al zitten er veel fouten in het kaartmateriaal. Het bedienen van de Go vanaf de PC werkt vaker wel dan niet. Bij iedere update van de apparaatsoftware is het weer hommeles. Ben nu al drie weken met de support aan het pielen om het weer aan de praat te krijgen.

ls2007 30-12-2007
Geschreven voor: TomTom GO 720 without TMC

Vanuit Oostenrijk hier een verslag van de ervaringen met de Tom Tom 720.
Wat hij moet doen, doet deze als de beste! Navigeren. Tot in de kleinste uithoeken van dit mooie wintersportland, weet deze GO70 mij naar toe te loodsen. Geen enkele maal het contact met de GPS kwijtgeraakt hier tussen de bergen. Ook in de tunnels blijft hij door navigeren, waardoor ik mij afvraag of de TMC ontvanger veel toegevoegde waarde brengt?

Snelle herpositionering als je toch nog verkeerd weet te rijden.

De kaarten zijn Up to date en zelfs de snelheidswaarschuwingen zijn actueel en erg handig. Zodra je even te hard rijd op de snelweg of in de bebouwde kom, wordt je daarover gemeld. Kan vele boetes voorkomen. Veel informatie van POI ´s. Duidelijk display, goed geluid. kortom niks op aan te merken.
Absolute aanrader.

rvm 23-12-2007
Geschreven voor: TomTom GO 720 without TMC

Dit is mijn 3e TomTom, hiervoor 3 maanden de One XL (EU) gebruikt en voldeed prima. Dit model GO 720 is toch andere koek!

Ontzettend uitgebreid qua instellingen en mogelijkheden, allemaal even duidelijk visueel gepresenteerd en uitgelegd. Ik heb deze in Spanje aangeschaft en probeerde hem gelijk uit in de bergen van het binnenland, waarvan je zou verwachten dat de GPS het contact ergens zou verliezen. Geen een moment dus. Gewoon perfecte navigatie.

Eveneens wordt er meer informatie getoond Straten, wijken etc., een vooruitgang. Deze gegevens kun je ook laten voorzeggen door een computer stem, dit vind ik in gebruik niet echt relax werken t.o.v. de standaard mensen stemmen. Visueel word veel informatie getoond m.b.t. aansluitende wegen, Auto routes etc., meer als bij voorgaande modellen, en dat bied een nog betere navigatie.

Ook de batterij is een stuk sterker en moet het tot 5 uur volhouden, dat lijkt te gaan lukken.

At last TomTom Home 2 om alles te managen, tussen de GO 720 en de Pc (Vista) verloopt probleemloos en is erg uitgebreid. Stemmen had ik nog van de eerste versies en blijven bewaard in ´´Mijn TomTom´´ en zijn zo op het apparaat te downloaden.
Navigeren…met deze kan het niet meer verkeerd gaan.

Het ziet allemaal nog eens mooi en kwalitatief uit. Een absolute aanrader namens een tevreden gebruiker.

Plus:
Perfecte en stabiele navigatie
Snelle herberekening bij verkeerd rijden.
Mooi design.
Uitgebreide visuele weergave.
Uitgebreid in mogelijkheden.
Lange batterij duur.
Up to date kaartenmap.

Min:
Ingebouwde speaker. (enigszins schel)
Geen lichtnet lader bijgeleverd.

DafkeN 22-12-2007
Geschreven voor: TomTom GO 720 without TMC

Bij mij werkt hij heeeel vlot ! gemakkelijk ! zelfs een Media Player opgezet voor met een SdCard avi files's op te zetten als je stilstaat of zo dvdke ... of iets anders te bekijken ! Hij geeft alles goed aan! Batterij gaat lang mee! wat er da mis gegaan is bij jouw weet ik ook niet dan...
maar in 1 woord hij is GO !

Greetz

Jan Bo 10-12-2007
Geschreven voor: TomTom GO 720 without TMC

TomTom gekocht dd 08.11.2007 voor Sinterklaas. Geactiveerd op 06.12.2007 en voor het eerst gebruikt op zaterdag 08.12.2007.
Systeem viel eerste dag meer dan 12 maal uit maar herstarte steeds weer. Zondag 09.12 alleen nog een rood kruis - stuk
TomTom ruilt niet om want men accepteert alleen de aankoopdatum en niet de activeringsdatum, aan Sinterklaas hebben ze al helemaal geen boodschap dus apparaat na 2 dagen voor 4 weken in reparatie.
Voor mij de eerste en laatste TomTom, een betere naam is DomDom